niedziela, 15 maja 2011

początek pozycjonwania część 1

Pozycjonowanie stron to nie tylko przyrost linków, ale również optymalizacja strony pod kontem obecnie panujących algorytmów. Chcąc pozycjonować nie można zapomnieć o ich podstawach.
Chcę podać wszystkim wskazówki jakimi musisz się kierować aby wy-pozycjonować stronę na słabsze słowa kluczowe. Po przeczytaniu całego mojego artykułu i zastosowaniu się do umieszczonych wskazówek możesz sam pozycjonować swoją stronę nawet, gdy nie posiadasz jakiegoś profesjonalnego zaplecza tematycznie powiązanego z pozycjonowaną stroną, który pomaga w pozycjonowaniu stron.
Zacznę od góry do dołu i już na samym początku napotykam znaczniki , to właśnie po miedzy nimi wpisuje się tytuł strony. Najlepiej powinien być złożony z naszych słów kluczowych i jednocześnie powinien być skonstruowany zachęcająco. Proszę pamiętać, że właśnie tytuł to pierwsze miejsce jakie jest czytane przez potencjalnych klientów. Umieszczanie adresów url właśnie dlatego odpada na samym początku aby umieścić go w swoim tytule. Teksty typu ?Moja super strona?, również nie nadają się na tą część strony. Nalegam aby troszeczkę pomyśleć nad tym bo na prawdę warto.
Troszeczkę niżej gdy będę analizował kod strony napotkam i właśnie również w tym miejscu opis powinien być złożony z naszych słów kluczowych, lecz nie samych słów. Proszę również wziąć pod uwagę, że w Google i innych wyszukiwarkach to opis jaki się wyświetla w wynikach wyszukiwania i właśnie dlatego powinien posiadać sens i treść zachęcającą.
Od razu lub w skrajnych przypadkach nie daleko opisu strony znajdziemy kawałek kodu i właśnie tutaj umieszczamy słowa kluczowe na jakie chcemy pozycjonować swoją stronę. Nie powtarzać ilości słów kluczowych bo to może źle wpłynąć na pozycję strony a nawet może zostać zbanowana. Wiele wyszukiwarek pomijaj ten właśnie element ale dla świętego spokoju i pewności ducha my nie możemy i również uzupełniamy tą część swoimi słowami kluczowymi.
Teraz bardzo ważnym elementem jest stosowanie tzw. heading tags czyli potocznie zwanych nagłówków. Są one wyrażane w skali od 1-6. Wielkość jest ukazywana w odwrotnej kolejności czyli 1 jest największe a 6 najmniejsze. Stosować je trzeba tylko tam gdzie chcemy podkreślić tytuł lub słowo kluczowe, gdzie oznaczenie 1 używamy tylko raz na stronie i najlepiej gdy jest to na samej górze a każdy inny o wyższym stopniu czyli mniejszej czcionce co raz niżej. Przykłady tych nagłówków to:
< h1 >Tytuł< /h1 >
< h2 >Słowo najważniejsze< /h2 >
< h3 >Słowo prawie najważniejsze< /h3 >
< h4 >Słowo ważne< /h4 >
< h5 >Słowo mniej ważne< /h5 >
< h6 >Słowo mało ważne< /h6 >

Innym ale równie ważnym elementem który powinien dawać większej mocy naszym słowom kluczowym na stronie jest stosowanie B, I, U.
Jest to:
< b > ? tłusty druk
< u > ? podkreślony
< i > ? kursywa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz